1:a advent

Idag är det första advent och mysfaktorn ligger på topp.
Jag har inte hängt upp mina stjärnor än, eller tagit fram adventsstaken, men jag har tänt fyr i öppna spisen och sitter just nu framför den och myser med en kopp kaffe.
Pojkarna ligger i sängen och sover bredvid varandra, även mys i sängen alltså!

Jag älskar min öppna spis och jag älskar våra fåtöljer!
Ute blåser det som hundan, men ruskvädret bekommer inte mig när jag sitter här! Det snarare höjer upp mysfaktorn ytterligare.

Mina wordfeudkompisar har inte vaknat ännu, men det kommer nog snart att plinga i telefonen.
Men idag har jag fullt upp. Ska köra till affären och handla, sen ska här göras pepparkaksdeg till fredag när vi ska till mamma och baka för fullt!
Fick mormors recept på pepparkaksdeg av mamma, så ska försöka mig på det. Men mamma skulle köpa lite deg också om ifall att =)

Var vid mormors grav igår och tände ett ljus. Känns så konstigt. Overkligt. Stackars morfar.

Nu är det dags att slänga in lite fler pinnar i brasan och fortsätta med myset innan gossen vaknar, för då är det fullt ös!



Älskade morfar



Mina gubbar


Kommentarer
Postat av: lonnan

Åh! edde pedde är ju knappt söt i sim hatt <3

2011-11-29 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test