Bojkottning!!!!

Alla som känner mig vet att jag har lätt för att bojkotta vissa saker. Alltid en anledning, logisk för mig men kanske inte för andra.

Jag bojkottar I-phone (ja, allt som har med apple att göra), volvo, onepiece m.m.
Nu kommer en ny bojkottning... och den har många stoooora utropstecken efter sig.

TELENOR!!!!!!!!!!!!!!

Det finns många dåliga reklamer och mindre bra reklamer. Är det någon reklam som jag ÄLSKAR så är det Coca-colas julreklam! Den är ju huuur härlig som helst och julkänslan smyger sig fram på ett mysigt sätt.
Sen kommer de där... de där... telenorarna! Och försöker sig på att göra en nästan likadan reklam, fast de har ersatt de mysigt röda lysena med kalla blå lampor istället...
Som den coca-colareklamälskaren jag är.... och coca-cola missbrukare... så säger jag... NEEEEJ!!! FYYYYY SKÄMS!



Härliga, underbara, coca-colareklam...

FYYYY TELENOOOOR!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Varför bojkottar du dessa ting? är det bara för du bestämt dej för att inte gilla dom eller du har anledning?? Håller med dig ang cocacolas julreklam! julstämning på hög nivå.. Har dock inte sett telenors än men antar att den inte slår cocacolas i alla fall ,-)

2011-11-29 @ 13:53:26
Postat av: Lina

Tänker alltid på dig när jag ser colareklamen o den är riktigt mysig! Jag har inte heller sett Telenors än, men antar att en efterapningen inte alls är lika bra..

2011-11-30 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test