Fredagsmys...

...men åter igen på fel dag. Denna gång en onsdag!
Anledning: min lillebror är på besök och detta är enda kvällen denna vecka (innan han åker hem) som vi är helt lediga alla tre!
Det kommer att bli film, hämtmat och mys i soffan... så jag klagar minsann inte!

Får se vad vi hittar på under dagen, känns som om jag vill göra något nu när han har höstlov men har total idétorka.

På lördag är det Alla Helgon och då ska man tända ljus...jag vet vem jag ska tända ljus för!

Äsch, vet inte vad jag ska skriva utan det blir mest kladd! Massa saker som far igenom huvudet, men inget jag känner för att dela med mig av.

Nåväl... nu är det bingen som gäller för min del så god natt alla där ute i cybern!
Och grattis till farmor som fyllde 89 år igår!




Kärlek...

Kommentarer
Postat av: lonnan

Fredagsmys är ju inte fel! Ja, inte så lätt att hitta på något när man bor i storstan Eneryda... Sen har du ju en liten som kanske inte är så sugen på badhus eller bio så ni får väl slappa.. det är rätt sköönt det med!!! ;-)

2011-11-02 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test