Gröt!

Idag fick Edvin provsmaka gröt för första gången.
Han gillade det, men fick inte med på film när han njöt, för han var på lite grinigt humör men visst såg man att han gillade det.
Han fick däremot inte så mycket som det stod på förpackningen till smakportion, för jag tyckte det verkade vara lite väl mycket första gången.

Ikväll är det tjejkväll hos Lonnie och vi ska dra in miljonvinster på bingo lotto!!!
Vi köper varsin lott och så delar vi på vinsten... så vi vinner väl 100 kr som ska delas på 6 personer, haha!
Ska bli kul med tjejkväll, var ingen förra veckan... så ikväll slår vi klackarna i taket igen!

Som avslutning: ett litet klipp på Edvin som äter gröt!


Kommentarer
Postat av: mamma

har gossen blivit så stor! Imorgon kommer mormor då ska vi börja med smakportion av glass m chokladsås.

2011-11-17 @ 13:19:09
Postat av: lonnan

Gillar mormors inlägg!! Nog såg man att han gillade det!! gott med variation i alla fall!!

Ses ikväll!!

2011-11-17 @ 18:14:01
Postat av: Sofi

Åh jösses vilka ögon han har! Ärvt av sin mor, månne? Gulle!



2011-11-17 @ 19:45:11
Postat av: Emely

Tjuvstartar du Edvin? :)

Gott med gröt, jag håller med! Får se om du håller med om ett par år ;)

2011-11-17 @ 20:20:52
Postat av: Lina

Jag är ledsen men jag såg ingen gröt.. Jag såg bara ett par stora fina ögon.:) undrar vem han har fått dem ifrån?

2011-11-22 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test