En dag på stan!

Eller Grand Samarkand egentligen!

I eftermiddag beger jag och min mor oss upp till staden för att shoppa kläder.
Jag önskade mig det i födelsedagspresent men ville inte riktigt ta det som höggravid, plus att kläderna man kan ha är ganska uttjatade nu efter graviditeten!

Så idag är dagen då det ska shoppas kläder och ätas lunch ute! Men inte förrän i eftermiddag för först ska mamma vara på möte med jobbet.

Sen har jag kommit fram till att jag brutit mitt nyårslöfte... Jag har inte varit snällare i år. Jo, till en början men nu har det vänt igen.
T o m fått höra att jag blivit värre =) Jag ska i varje fall försöka bättra mig igen =) Eller accptera att jag är som jag är!

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag tycker du ska gilla läget, det gör vi. Vill ha dig som du är.



Hoppas ni hade roligt idag älskade syster

2011-10-27 @ 20:08:29
Postat av: lonnan

Blev det mycket shoppat?? Hoppas ni hade en toppendag!!

2011-10-27 @ 20:52:41
Postat av: Lina

Ja, vi tycker om dig som du är!:)

Blev d nåt shoppat?

2011-10-28 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test