En helg att minnas...

Det har varit en minnesvärd helg, på både gott och ont. Mycket skratt och mycket tårar!
Eftersom detta är min blogg så väljer jag själv vad jag ska skriva om och i detta fallet tänker jag bara skriva om det roliga. Det onda väljer jag att lägga i en ask och bara ta fram när jag är ensam...

Fredagen var som tidigare nämnt helt suverän och jag hade gärna gjort om det alla nästkommande fredagar, fast tror min sambo hade tröttnat till slut =)
Lördagen hade såväl dalar som toppar, men roligt var när jag och Lonnie provbakade en tårta inför dopet!
Nu har vi bestämt fyllning och design. Dessa tårtor kommer att bli helt förtjusande! På kvällen hämtade Oskar mat från Bykrogen som vi (läs jag, oskar och Lonnie med familj) inmundigade!
Kvällen hade sitt slut vid 03,00 och det var en sjukt trött Josse som kröp ner i sängen och en ännu tröttare Josse som steg upp dagen efter för att hälsa på farmor.
Innan vi begav oss till Lyckeby så gick vår tv sönder och när vi kom hem från farmor var alla affärer stängda så det blev att krypa ner i sängen och titta film på datorn.
Igår lämnade vi Edvin hos Oskars mamma så vi kunde köra till Växjö för att köpa oss en ny tv i lugn och ro.
Nu är vi 10' fattigare men vårt tv-rum är numera besmyckat med en mycket grann tv!

En olycka kommer sällan ensam säger man och det fick jag bekräftat igår, men väljer även här att hålla resten av informationen för mig själv och istället slänga in lite bilder med senaste nytt från vår familj, som avslutning!



Edvin har börjat sova i sin säng istället för vagnen...



...och Zilly-Chili har börjat äta guacamole!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Trodde det skulle dyka upp en bild på den vackraste tårtan jag någonsin skådat.. eller är kanske bättre att göra en före/efter bild sen ;-) ja, en helg som alltid kommer att finnas i våra tankar! <3

2011-10-11 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test