Girls night in and out!

Ja för inne får man ju hålla sig i detta busväder! Jag har två härliga kvällar framför mig!
Ikväll startar vi upp tjejkvällen igen efter att ha haft uppehåll över sommaren och Lottas bröllop.
Inga större funderingar över detta utan antar att det blir lika trevligt som alltid! Det är ett härligt tjejgäng vi har lyckats skrapa fram.
Måste ordna fram ett pushsms, det har blivit lite av en tradition att jag skickar det innan tjejkvällen så de är pigga och glada till kvällen.

Imorgon ska jag, Lonnie och Sandy på bio. Först ska vi äta någonstans för att sedan titta på en riktig tjejfilm (tror vi): Friends with benefits!
Av trailern att döma så är det nog en film just i vår smak!
Ska bli så jäkla kul att komma iväg med tjejerna lite och bio är ju aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Sandy

En sjukt lyckad kväll, helt barnfri med :) måste göra om det snart igen.

Ps. Stolt över dig och ditt val av snacks & dryck (läs popcorn och vatten), nu j-klar är du på G!!

2011-10-08 @ 09:11:49
Postat av: Lina

Va mysigt! Viktigt m bara girls ibland, vi är ju så mkt roligare..;)

Puss till er

2011-10-08 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test