Hos mormor/mamma...

Nu är det en vecka sedan som vi åkte till min mamma för att umgås med henne och Elliot!
Vi hade det verkligen toppen, alla var pigga och glada!
Till och med Edvin hade en bra dag och kräktes inte alls mycket! Jag fick såklart igen det direkt när vi kom hem dagen efter.
Vi åkte på förmiddagen och kom hem dagen efter, på eftermiddagen.
Jag tror det var bra för Elliot också att få träffa Edvin en lite längre stund än han gjort innan, för till slut släppte hans fobi för Edvin =) Han är nämligen lite kvackmagad och eftersom Edvin kräker mycket så har han inte velat hålla honom utan bara titta en liten stund.
Men när vi var i Ryd så slutade det med att Elliot bad om att få ha honom i famnen och ville inte ens att jag skulle ta honom när han började gråta.
Han gick fram till Edvin när han blev ledsen, om inte vi var där, och försökte trösta honom (och lyckades nästan varje gång). Han satt t o m och tittade på film samtidigt som han gungade babysittern med ena benet.
Han växte verkligen under denna dagen och vi fick se att han kommer att bli världens bästa storebror!

Vi började vår dag med att vara själva, jag, Edvin och Elliot, medan mamma var hos läkaren med sitt onda knä.
Sen lagade jag och Elliot spagetti och köttfärssås som vi sedan åt. Fast Elliot var mest ute efter grönsakerna! (blivande vegetarian kanske?)
Sedan gick jag och Elliot till affären och hyrde film samt köpte fika. För sen begav vi oss till lekplatsen där Elliot fick leka av sig lite.
På kvällen beställde vi pizza som vi åt medan vi tittad på filmen Rio som Elliot hade valt. Sen var det läggdags och då läste jag Kalle Anka för Elliot. Länge sedan jag läste för honom nu och det var lika mysigt som jag kommer ihåg det.
Jag tog t o m lite bilder som jag tänkte bjuda på!





Mosters gulligull, helt inne i TV:n



Så här vill Edvin ofta sitta nu, så han ser världen!



Redo för att köra slut på moster och mormor!



Utmattad efter den otroligt snabba färden nerför rutschkanan!



Mys vid fikat



Jag var också tvungen att prova!



Ansökningsbild till Top Model!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Bilden på Inger och Eliott var jättemysig!

Och du är alltid en Donna!

2011-10-03 @ 16:27:59
Postat av: Emely

Ja det var riktigt lyckat att ni kunde vara tillsammans alla fyra. En annan får hänga på nästa gång, blir lite avis när jag ser bilderna. :)

2011-10-04 @ 09:40:56
Postat av: lonnan

du får min röst till top model!! jag älskar dina poser men saknar morgonfrillan ;-)

2011-10-04 @ 22:28:17
Postat av: Lotta

Du får absolut min röst också..

2011-10-05 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test