Sötnosen!!!

Då var man hemma igen efter att ha varit i Ängelholm och besökt min älskade äggröra!!!
Som vanligt gick det åt en hel del vin, men faktiskt inte två baginbox... Dock mer än en, lite passóa och någon öl...
Men oj så skönt det var att komma hem! Oj så skönt det var att träffa sin älskade lilla gosse! Men det var värt det.
Jag tror det var bra att komma iväg lite och få sakna sin pojk.
Ännu varmare i kroppen blev jag när jag såg bilderna som Oskar hade tagit.

Jag tänker därför dela med mig av dessa





Glada gossen!!!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Åh, sötpåsen!!!!! Tror jag börjar få abstinens snart... ge han pussen från mej!! <3

2011-10-24 @ 16:19:39
Postat av: Lina

Glada killen! Förstår att du sakna honom..:)

2011-10-24 @ 21:22:03
Postat av: Sofi

Åh,vilken glad lite kille! :D

2011-10-25 @ 20:22:46
Postat av: Emely

Söte vad lycklig man blir av att bara titta på honom :)

2011-10-25 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test