Today is the day...

...idag är ingen rolig dag. Idag är dagen då jag ska ta farväl till en så oerhört betydande person i mitt liv.
En person som har stått vid min och min familjs sida och stöttat oändligt många gånger. En person som har hjälpt till att forma mig till den jag är.
Det har varit mycket elände och turbulens runt mig nu på sista tiden, men på något vis står jag fortfarande upp, med krafter kvar.Men idag är det inte roligt och jag längtar redan tills jag får gå och lägga mig igen.

Pratade med Siv, min underbara gamle granne, igår. Vi hade missuppfattat varandra och hon trodde att hon skulle ringa efter att hon visste huruvida de fått bort allt under operationen eller inte och jag trodde hon skulle ringa för att visa att hon klarade operationen. Hon är ju ingen ungdom längre =)
Men igår ringde jag, utom mig av oro, men kan nu andas ut... hon får veta resultatet av operationen om ett par veckor. Håll alla tummar och tår!

Nu har Edvin ätit upp så nu ska vi krypa ner i bingen igen.

Godnatt och snart god morgon!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Alla mina tankar går till er idag! Ett hejdå till nägon man älskar är inte lätt! <3

2011-10-20 @ 07:49:50
Postat av: mamma

jag tror att jag hoppar över denna dag och och går vidare till fredag istället

2011-10-20 @ 08:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test