Vilken film! Vilken kväll!

Kvällen igår blev precis som jag hade hoppats!

Sällskapet var helt suveränt, maten var helt suverän och filmen var helt jävla toppen!!!
Skrattanfall av Lonnie och flygplansattack från Sandy gjorde det hela bara mycket bättre!
Jag ville inte att kvällen skulle ta slut!!

Kanske något att göra med tjejerna på tjejkvällen någon gång? Helt klart värt att fundera på! Om det kommer någon bra film såklart... en tjejfilm måste det vara med ett gäng brudar!

Idag ska jag och Lonnie titta på doptårtor och provbaka! Har anlitat henne till detta för hon är suverän på att baka och tycker det är kul! Jag tycker bara det är kul=) Får se vad hon har för idéer!

Imorgon ska vi hälsa på farmor, tror det var två år sedan jag träffade henne sist...eller tre! Konstigt att man inte tar sig tid för att hälsa på de äldre lite oftare, dåligt t o m! Men imorgon så ska vi dit och hon ska få träffa Edvin!


Men nu ska Edvin rapa så nu slänger jag ut detta inlägget till er!

(pstt... har ni tänkt på att jag använder väldigt många utropstecken?)

Kommentarer
Postat av: Lina

Kom ni fram till nån bra tårta? Mysigt att testa sig fram m den underbara Lonnie.:)

2011-10-08 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test