What the *****?

Jag är bäst på yatzy, jag är en naturgåva med tärningarna. De liksom faller så perfekt ur min hand.
Men! Igår när jag verkligen, verkligen behövde slå rätt, då skiter det sig!
Det var i och för sig Oskar som slog så galet kom jag på nu.

Igår slog vi nämligen tärning om vi ska döpa eller namnge...jag förlorade som ni kanske förstått!
Det är nu jag ska agera vuxen och ta nederlaget. Det suger =)
Men vi är två om detta barn och inte alltid går våra viljor hand i hand och jag förlorade rättvist... det var på lika villkor.

Så nu ska vi planera in ett datum där vi ska klä min son i klänning och stå framför en massa människor medan Edvin blir välsignad av gud (vägrar skriva med stort g). Hoppas inte att han spyr ner hela sig själv och den som ska hålla honom, haha! *en syn växer fram på hornhinnan*

Nej, nu ska jag ägna mig åt roligare saker än barndop; googla recept!

Kommentarer
Postat av: Emely

Betyder det då att alla era barn ska döpas? Förstår dig, känns lite hycklande om man själv inte tror på Gud. Traditioner är till för att brytas :) Men samtidigt är det en världslig sak och bara att svälja.



Men nu tror jag det blir en ängel till Edvin iaf ;)

2011-10-04 @ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test