118100...

... Kul att se respons från er läsare, att ni reagerar,  ifrågasätter och pockar på efter uteblivna svar!
Dags för mig att ge svar på frågan som ställts;

Ha,ha! så det flesta gillar inte fotboll men det är lika stor andel som gillar det och som inte gör det? Tycker svaret låter som något man skulle få från en opåläst politiker med fördomar.

Min motfråga blir: hur kom du på ursprungsfrågan från första början? :) skönt att du förgyller min vardag igen.

Svar: Vi har besök av Anna och hennes mamma och glider in på att Anna hade blivit erbjuden en biljett till matchen mellan Malmö FF - Milan, men tackat nej eftersom ingen annan skulle gå.
Jag tyclte att hon kunde ha frågat mig för jag hade gärna gått.
Men hon hade ju bara blivit erbjuden en biljett så då skulle hon få krypa in under min jacka så vi blev siamesiska tvillingar, för de behöver väl bara en biljett.....eller?

För att göra en bra historia lite tråkigare =)

Kommentarer
Postat av: Emely

:) och nu vet du egentligen inte om ni skulle kunna komma in så eller inte...

2011-09-02 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test