Blogg...

...Det är bra för bloggens liv att jag är mammaledig har jag märkt! Det var länge sedan jag var så här aktiv under en så lång period som jag varit nu! Perfekt sysselsättning när man matar Knoddas som han en gång hette =)

På lördag är det bröllop i byn! Då gifter sig Lotta och Rikard, all framtida lycka till dem!! Lotta och Rikard är ett sånt där par som är perfekta för varandra! Nu känner inte jag dem så där jättebra, men Lotta är med på tjejkvällarna och man känner de flesta mer eller mindre i en så här liten by.
Man kan inte tänka sig ett bättre par än dessa, något annat än dem tillsammans går liksom inte att föreställa sig.
En riktig familj med sina två söta döttrar! En sån familj som jag hoppas att vi (jag och oskar) också kommer att få med Edvin och eventuella framtida syskon!

I och med att detta inlägg helt oplanerat (jag vet aldrig vad jag ska skriva innan jag skriver det) kom att handla om Lotta och Rikard så är det lika bra att löpa linan ut genom att utbringa ett stort HURRA för dem och lycka till i framtiden!
Som en bonus slänger jag ut en bild på Lotta! (har ingen på Rikard)



Den blivande bruden!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket!!

Väldigt ovanligt att läsa om sig själv i din blogg :)

Många kramar

2011-09-23 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test