Bra lördag trots skavsår...

...vi hade en bra lördag, jag och mina tre bebisar. Den ena bebisen (zilly) skötte sig som vanligt själv och de andra två var ute på äventyr med mig.
Vi börjar dagen med att, efter morgonrutiner, gå ut på en promenad med Sandra. Därav skavsår i rubriken.
Efter promenaden ringer jag faster Linnéa och frågar om hon vill följa med till stora staden Växjö för att titta på tyg till kuddarna i vår soffa, mössa och vantar till Edvin samt titta in matmarknaden.
Matmarknaden var rolig, även om jag inte kan rekommendera att åka till sådant med hund och barnvagn. Vi kom knappt fram och när v i väl gjórde det så blockerade vi för alla andra.
Något tyg till soffkuddarna blev det inte heller för jag är inte beredd att ge minst 200 :- metern för dessa kuddarna!
Inte fanns det tid över att titta på mössa och vantar till Edvin heller för kl 16 skulle vi hämta Emely och Edvin skulle egentligen äta kl 15.
Iväg till Emely, mata Edvin och sen vidare till Grand Samarkand för att inhandla till tacosen som skulle inmundigas på kvällen.
Kl 18 är vi hemma och Edvin skriker av hunger, nu har han tydligen ökat i mängden mat för han blev inte mätt.
Sen var det bara tacos och yatzy på schemat innan vi kröp till kojs, jag och min syster

Idag kommer mamma, men först ska jag och Lonnie ut och gå, ska bara luska ut hur dags det är tillåtet att ringa henne =)
Nu ska jag se om de utslagna bebisarna i soffan är tillräckligt utslagna för att jag ska få springa ner i källaren och elda lite.

So Long Good People!

Kommentarer
Postat av: Emely

Ja tack för en trevlig lördagkväll!

Så mysigt att vara hos er.....och bra att bli påmind om vad som komma skall :)

En sak är säker iaf.....du hade inte fått ringa mig vid 7.22 för promenad :) så hoppas du väntade en timma iaf...

2011-09-19 @ 08:36:03
Postat av: Emely

Glömde ju, idag börjar ditt nya liv. Duktig du är....som lojal syster så hänger jag på....förrutom fredag, lördag och kalas.

Du fixar det!

2011-09-19 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test