Dimma...

...jäkla dimma till att förstöra planerna.
Jag sa igår att om jag var pigg idag och vädret tillåter så skulle jag och Edvin sätta oss i bilen och leta efter svamp.
Men det hade jag velat göra nu på förmiddagen så vi kan vila i eftermiddag och vara pigga när Oskar kommer hem.
Aber nicht!!! Det är hur dimmigt som helst ute och Edvin ska äta om tre timmar så vi hade verkligen behövt åka nu då... Inget roligt att plocka svamp i dimma...

Så nu får vi styra om tankarna, får se vad vi hittar på istället!

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag vill verkligen också ut nån dag...kan bli ett tisdagsnöje om allt vill sig :) bäst att inte planera för mycket.



Men Edvin blir inte ledsen för det, han gillar ändå inte svamp.l

2011-09-02 @ 08:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test