Dubbelbloggande!

Jag kommer att dubbelblogga!
På denna blogg kommer jag att fortsätta som vanligt, men på min andra nya blogg ska jag köra ett seriöst bloggande där jag ska bli av med min övervikt!

Den är alldeles nystartad och därmed inte så inbjudande än, men jag hoppas att den ska bli det. Har inte tid just nu att fixa med designen för jag ska till älskade Lonnie och dricka kaffe men det kommer, jag lovar!

Innan ni ens går in på den bloggen så vill jag poängtera att jag verkligen vill att vi pushar varandra i den bloggen och därför är kommentarer av yttersta vikt!

Välkomna in!

Motarbeta frestelsen!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Yttersta vikt



Fniss! :D

Jag älskar ordvitsar^^

2011-10-01 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test