Fredagsmys en torsdag...

...ja det passade jag och Oskar på att ha i torsdags eftersom han åkte till Danmark igår (fredag)
Till kvällsmat blev det en god sallad med kycklingfilé, vitlöksbröd och creme de balsamico som dressing.
Till detta drack vi min absoluta favoritdryck: Coca-cola! (får vara ngn måtta på nyttigheten ju)

Efter salladen gjorde vi chips och dipp som vi skulle ha till den senaste filmen av Pirates of the Caribbean!
Vi provade att se den för ett tag sedan, men jag slog däck efter fem minuter (som vanligt) och även Oskar kämpade med ögon locken så vi stängde av den.
I torsdags försökte vi oss på den igen men även denna gång misslyckades vi med detta tappra försök!
Få se om det blir tredje gången gillt på måndag kanske?

Nu ska jag och Edvin klä på oss och gå ut med Bella!






Det behöver inte vara svårare än så här



Smakar försiktigt...



Mums!

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Va gott man kan ha det. jag väntar mej något liknande när jag kommer på söndag men jag dricker inte cola så jag tar med mig något annat.

2011-09-17 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test