Kusin Vitamin...

... idag ska vi till mormor för första gången i Edvins liv och även har vår första övernattning borta!
Mormor i all ära men det är inte bara hennes sällskap som vi glädjs över.
Kusin vitamin kommer nämligen också att vara där!! Mosters gulligull!
Ska bli så kul att träffa honom, det händer alldeles för sällan! Vill ju ha honom hos mig varje dag men på något konstigt sätt så menar hans föräldrar att de har mer umgängesrätt med honom än jag! Jag! Som är MOSTER!
Jag håller med er... det är inte lite fräckt!! Vi vet alla att jag som moster OCH gudmor har ALLA rättigheter!

Nåväl, idag får jag träffa yrvädret och det gör mig glad! Får hoppas att Edvin är på sitt bästa humör och inte kräker alltför mycket...kusin vitamin gillar nämligen inte det =)



Michael Schumacher...



Eric Saade...



...Elliot!!!!

Kommentarer
Postat av: Emely

nä han gillar inte slem som han säger :)



edvin kan gott kräkas på för den delen för nu har du ju mormor som tar hand om det så kan du och elliot hitta på hyss där det inte kräks :)



Hoppas ni haft en kanondag, själv ska jag däcka framför en film nu.

2011-09-26 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test