Man kan inte få allt...

Igår fick jag saker och ting gjorda hemma....utan att behöva stressa!
Jag tvättade tre maskiner, vek tvätt, dammade, plockade iordning, städade toaletten, färgade ögonbrynen, dammsög och torkade golven... och det anmärkningsvärda är som tidigare nämnt: UTAN att stressa!!!
Allt detta för att Edvin var på bra humör och t o m sov i ett par omgångar!

Men en sån dag har man inte bara utan vidare, inte utan att betala! Min betalning krävdes in 03,27 inatt...Edvin vägrade somna efter matningen vid halv två och vid 03,27 tröttnade han på att jollra själv!
Detta för att han sov på dagen!
Sammanfattning: Om jag vill få saker och ting gjorda om dagarn så får jag offra sömnen på natten =)

Nu ska jag försöka pigga upp min gnällspik till son med ett konstaterande om att han inte ska få sova mkt idag =)

Kommentarer
Postat av: Emely

han måste brås på sin mor...ibland är det bara bättre att åka iväg nån stans så blir man inte så frustrerad över att inte få något gjort. Men rätt som det är så kommer han sova lite mer på dagarna och på nätterna. han ligger ju och sover räv hela tiden den lille luringen just nu.



Ha en underbar dag!

2011-09-22 @ 08:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test