Matdags...

...sitter just nu i skrivande stund och matar Edvin. Han har en ny body på sig som han fått av sin farmor och jag försöker frenetiskt att skydda den från spyor och rinningar under matningen.
Vi ska nämligen snart åka iväg och det hade varit såååå skönt om vi kunnat vara rena då!
Vi börjar dagen med att åka till Frida och Caspian, för att under eftermiddagen bege oss vidare till älskade syster yster!
Vi ska spela yatzy och äta tacos!!! JIPPIIIE!!! Det var hur länge sedan som helst vi gjorde detta så jag ser verkligen fram emot det!!
Men först och främst ska vi ta oss ifrån Sjöbo rena och fräscha!!!

Ska försöka att komma ihåg kameran så jag kan få lite nya och förhoppningsvis fina bilder!!

Nej, nu somnar Edvin så det är dags för mamma Josse att rycka in! Mamma Josse.... känns konstigt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att ni kom iväg rena o fina o att d blev en toppendag!:)

2011-09-06 @ 19:12:53
Postat av: Emely

Tänk att yatzy kan få en på så bra humör, borde vara obligatoriskt att göra oftare :) tack för en trevlig kväll, så mysigt att få gå runt och vagga bebis igen. Min tröja luktar Edvin idag :)



Vaknade dock i natt och trodde ni sov över och letade i hela sängen efter Edvin, fick panik innan jag hann vakna och känna mig dum....hehe

2011-09-07 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test