Mina flickor, rally, Bella och lördag...

Ja i regel kan man nog kategorisera in en dag i flera olika titlar!
Idag är det lördag och Oskar är med Fritte på rally. Detta innebär att jag sitter hemma med Bella, denna underbara hund! Absolut inte mig emot! Har förhoppningsvis henne nästa helg också, för då ska de på rallycross heela helgen!

Jag köpte hårfärg igår, tänkte försöka piffa till huvudet lite eftersom jag sakta men säkert börjar likna en rugguggla!
Därför tänkte jag utnyttja mina flickor idag, ska bara komma på ett bra sätt att förklara det för dem.
Behöver en som lägger färgen i håret för det kan jag inte själv... då blir jag flammig =)
Sen behövs ytterligare en till som tar hand om gossen... man skulle kunna passa på när han sover, men man vet aldrig om han vaknar och det känns inte som ett alternativ att jag ska springa fram med färg i håret, eller att den som färgar ska göra det med färg på fingrarna...
Så därför blir det till att utnyttja båda flickorna idag... har de ngt annat för sig så får de helt enkelt avboka =)


Ska nog skicka iväg ett sms omedelbums så de inte tror att de får ledigt idag...
Sen vill Bella ha lite uppmärksamhet, så nu kan jag minsann inte sitta här mer!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu blev jag lite nyfiken på hur d gick för er? Vill gärna se bilder på min darling.:)

2011-09-10 @ 18:47:33
Postat av: Emely

Ja hur gick det? Blivit en prinsessa av ruggugglan? ;)

2011-09-10 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test