Sova, skrika, fisa...

...är vad som gäller just nu. Men det är inte Edvin som vill sova, utan han står för det andra.
Jag däremot, jag är sjuuukt trött idag/natt! Med ett trilskande barn i famnen kan det då vara svårt att hålla humöret uppe.

Nu är det tisdag och jag har ingenting på schemat. Skönt på sätt och vis eftersom jsg är lite trött, samtidigt som det kan vara just då som man behöver göra ngt! Fast svärmor mumlade ngt om att hon eventuellt skulle komma idag och gå ut med Edvin lite så jag fick en stund för mig själv...Hoppas hon gör det, för då ska jag sova!!!
Sova är det enda jag har i huvudet just nu så det är lika bra jag skickar iväg detta inlägget och fjäskar lite för gossen som bara ligger och ler åt mig just nu (förmodligen skadeglädje), så att jag får sova!

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Emely

Hoppas min aktive son piggade upp dig lite :) och håller alla tummar att ni får en bättre natt idag.

2011-09-13 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test