Ändrade planer...

Då Linnéa håller på att hosta lungorna ur sig så blev det inget gym idag.

Provade med flera vänner om de hade lust att hänga med till Qrera i Vislanda, men tydligen så har alla ett liv =)
Där ett gympass med mig inte fick plats idag, haha...

Nåja, det var bara att bita i det sura äpplet och ändra om planerna lite.
Synd också, för jag var verkligen laddad för gym idag, men jag asade mig ner i källaren, på med träningskläderna och musiken, sen var det bara att kööööra!

Tog mycket rumpa, lår och rygg idag. Varför? Jo, för att när du tränar musklerna så ökar du förbränningen och i rumpa, lår och rygg har du stora muskler... så nu har du väl själv räknat ut att förbränningen blir högre om du tränar dessa?
Sen hade det var fint med en nätt, fast stjärt också! (Fast min kommer aldrig att bli nätt, då jag är en anka)
Körde 45 minuter idag, trots att jag sagt att det inte blir mer än 40 minuter. Efter 45 minuter var det en dyngsur Josse med spagettiben som nästan kröp in i duschen...
Väntade inte tills varmvattnet kommit utan kröp in under strålen direkt och njöt av det kalla kalla vattnet.
DÅ är man svettig och varm hörrni!

Efter träningen var det dags att ge sig upp, lägga Edvin och påbörja kvällsmaten så sambon kunde gå upp till ovanvåningen.
Idag var första dagen på Citygross matkasse och det serverades biffar i balsamvinäger och couscoussallad.
Biffarna var sjuuuukt goda, men hade nog hellre haft bulgur i salladen...
Receptet hittar ni här.

Nu är det soffläge som gäller för fröken Ekman!
Orkar inget annat... möjligen något ord på WF (såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test