En skitdag blev en skitbra dag...

Dagen började hemskt och det var en sur Josse som stod i köket när hennes mamma trillade in.
Men hennes mamma har medicinen för Josses humör, för efter ett tag var jag glad igen =)

Jag fick hjälp med Edvin, vi åkte en runda till Älmhult och köpte tyg så jag kan sy fina mössor till Edvin, tittade lite på marknaden som var där och vi gick på kinarestaurangen för att inmundiga lunch, för att sedan bege oss hemåt.
Väl hemma dricker vi kaffe och har det bra...
Oskar med föräldrar är ute och arbetar med brunnen, så vi kan få bra vatten någon gång, och mamma tar Edvin så att jag kan gå ner i källaren och träna...

Det är bra att träna när man är lite sur, för jisses vilken energi man får där nere då. Alla aggressioner som vill ut ur kroppen släpps lösa i källaren och det var med mycket mjölksyra i kroppen som jag asar mig uppför trappen...

Det blev 40 minuter cirkel med följande upplägg:

Planka (från stol) 1 minut
Insidelyft 30 st
Omvända flies 15 st
Orbitrek medelhastighet 40 sekunder
Dessa övningar tre gånger, utan avbrott för att sedan gå vidare till nästa set:

Kissande hunden 20 st per ben
Biceps och triceps 15 st per arm
Orbitrek medelhastighet 40 sekunder
Även detta i tre omgångar, utan avbrott

Sen vidare till sista omgången...

Rygglyft 20 st
Tålyft 30 st
Utfall 20 st
Orbitrek, medelhastighet i 40 sekunder

Detta sammanlagt 35 minuter (var en övning till men kommer inte ihåg vilken)
Men tanken var att börja med uppvärmning på orbitreken 2,5 minut på låg hastighet och avsluta med 2,5 minut låg hastighet...
Men jag glömde uppvärmningen (ooops) så tog 5 minuter nedvarvning på orbitreken med låg hastighet...

Totalt 40 minuter och jag är riktigt mör... Så mör att jag går och lägger mig nu med ett lite hopp om att kunna röra mig imorgon...

God natt!



Kommentarer
Postat av: Emely

BRA jobbat! Både att ha vänt skit till guld men också din träning!



Här kommer en riktigt blöt påskpuss!

2012-04-05 @ 10:50:36
Postat av: mamma

Glad påsk på er alla.

Vi ses Påskdagen.

Kramar

2012-04-06 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test