Natt, halsbränna och Discovery...

På natten ska man sova, inte blogga.
På natten ska man sova, inte ha hasbränna.
På kvällen innan man går och lägger sig ska man lägga iordning dator, täcke och fjärrkontroll så att man inte behöver titta på Discovery Channel när man egentligen borde sova =)

Men nu har Edvin ätit färdigt och ligger nu i vagnen och pratar för sig själv.
Så jag har tagit en magtablett, dragit på mig täcket och bytt kanal.
Ska även snart sluta blogga för denna natt =)

Det har varit och kommer att vara några intensiva dagar denna veckan.
Igår var vi på BVC, Edvin gick igenom besiktningen, och sen bakades det cookies med choklad och jordnötter i.
Fick idén när jag satt och googlade bakbloggar och var tvungen att inhandla lite ingredienser innan BVC.
Blev sugen på att baka kanelbullar också, så det ska göras idag!
Idag kommer även mamma till oss på besök, alltid lika trevligt!

Anledningen till att jag googlade på bakbloggar var för att få lite idéer. Jag och Lonnie ska nämligen starta en bakblogg, en så småningom seriös sådan, och då måste looken sitta där.
När den börjar bli färdig så ska ni få adressen, men inte än!
Jag blev tilldelad titeln webmaster, så Lonnie får vara smakansvarig (hon gillar ju kakor och tårtor, det gör inte jag)

Nåväl, har en massa att blogga om, men nu sover Edvin så jag ska försöka vara smart och göra detsamma!
(Om jag inte fastnar vid Navy CIS som oturligt, turligt, nog visas på nätterna)

Jag tackar för mig och hoppas att ni alla sover bra, så här 03,36 på morgonen/natten!

Kommentarer
Postat av: Emely

Synd att vi inte tajmar in våra vakna stunder på nätterna. Jag var uppe vid ett en stund å sen en lång stund vid halv fem då jag fick ta hand om febrig pojk å hungrig bebis.



Men efter regn kommer sol :)

2012-04-04 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test