Nej nej nej...

... jag har inte glömt att väga mig idag.

Hade gärna velat att vågen stod på -1 kg eftersom det är två veckor sedan jag vägde mig sist. Helst skulle den stått på -1,2 kg, om det skulle varit riktigt bra.
Istället tog jag hälften av det bästa. -0,6 kg.
Nej, jag är absolut inte nöjd med detta, men har också i bakhuvudet tre veckor som jag har varit riktigt slö.
Inte orkat någonting, bara varit såååå trött.
Istället för att köra slut på mig då så har jag lyssnat på min kropp och tagit det lugnare, främst med träningen.
Har fortfarande haft koll på matintaget, men inte gjort av med så många kalorier... då blir man inte av med några större gram på vågen heller.

Men nu känner jag att jag är på gång igen!
Tränade cirkel, 30 min i lördags och igår.
Idag tog jag också cirkel fast i 40 minuter...
När jag tränar cirkel så gör jag helt olika varje gång, vill chocka kroppen, inte låta den vänja sig vid något.
Men nu börjar det bli dags för mig att åka till ett gym. Men det är en bit till närmsta dygnet, vilket innebär att jag måste lägga ner större tid på det än vad jag gör när jag tränar hemma.
Tiden är fast, jag har bara 24 timmar per dygn, precis som alla andra, och jag vill förvalta dem väl så jag hinner allt jag vill. Men tid till gymmet ska jag få någon dag... men inte idag =)

Nu är det soffan som gäller resten av kvällen!

Tuddeluuuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test