Suck...

Åh vad jag längtar tills jag har gått ner mina kilon!
Känns så sjuuukt segt just nu, känns inte som om det rör sig alls!
Lite smått sur över att jag inte skötte mig under påsken. och då var jag nog ändå inte en av de onyttigaste i påsk... men känns som en klump i kroppen ändå.

Ska försöka ge mig ut på en promenad idag, Oskar ska upp på ovanvåningen så jag lär inte kunna komma ner i källaren idag.
Inget roligt promenadväder, men förmodligen skönt när jag har gjort det.

Idag blir det biffar från igår till lunch och de var så goda så jag riktigt längtar tills det är dags för lunch.

Men riktigt nöjd över träningspasset igår! Det känns rejält i benen idag.
Ökade motståndet på orbitreken och hade mina hantlar när jag gjorde utfall. Men jag behöver verkligen ett par nya hantlar! Eller mer än ett par!
Har varit lite emot de som man byter vikter på, gillar de i neopren för att de är så greppvänliga.
Men eftersom jag ligger lite olika i kroppen med styrkan så kanske de ändå vore bra.
Vissa muskler behöver mer tyngd nu, medan vissa fortfarande är nöjda med mina 3-kilos hantlar.
En träningsbänk hade inte varit helt fel heller... Och en skivstång!
Vill träna ryggen mer, men tycker det är svårt att hitta övningar utan bänk...

Om ni vet lite hantlar m.m. som säljs för en billig peng så hör av er till mig!! Kanske jag kan flirta mig till lite pengar av sambon då =)

Nu är det dags att ge sorken lite gröt och klä på honom, så får vi se... Kanske blir det en promenad när han ändå ska sova...

Tuddeluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test