Underbara sol!

Idag har jag en härlig känsla i kroppen!
Solen skiner och humöret är på topp.

Jag och sorken tog en promenad i vårsolen tidigare och det var så skönt att komma ut!
Kroppen fylldes åter igen med ny energi, gossen fick sin välbehövliga sömn och det var fortfarande förmiddag när vi kom hem.

Med denna nya energi så tog jag genast tag i glasskåpet i köket, som jag irriterat mig på länge nu att det varit dammigt och skitigt.
Nu är det rent!
Sen lite mellanmål till sorken, för att sedan ge mig på skräplådan i köket, som nu är välorganiserad igen!
Allt låg i en enda röra och det gick knappt att stänga lådan. Jag kan få migrän på sådant!

Nu äter jag en god lunch, bestående av rester från igår. Matkasse denna vecka och gårdagens meny bestod av texmexris med grönsallad. YUMMI!
Idag blir det laxburgare med krämig tomatsallad.
Självklart tänker jag byta ut hamburgerbrödet mot ett salladsblad. Jag tycker nästan det är godare med salladsblad, men så är jag ingen brödälskare heller.

Ikväll ska jag och Linnéa äntligen ta det där träningspasset på gymmet. Därför känns det extra skönt idag, både en promenad OCH gym! Feel the flow...

Nu ska jag slappa lite i soffan medan sorken sover. Njuta av lugnet...


Kommentarer
Postat av: mamma

ni kan äta er lax men jag ska äta levergryta av älg

de ni.. fråga Oskar vad han tycker om det.

2012-04-24 @ 17:57:01
Postat av: Lina

Vilken toppendag!! Hoppas att träningen ikväll går/gick bra oxå.:)

Du är duktig gumman, hoppas att du fick lite härlig energi till fortsatt satsning av d finfina vädret!

2012-04-24 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test