Vilken tur...

...att det inte är påsk alltför ofta!
Har ätit bra mycket mer än vad jag gjort mig förtjänt av... Sån jäkla tur att det inte är vägning imorgon, för då hade jag nog stött på mitt första plus sedan jag påbörjade min viktresa den 16 januari...

Har t o m ätit godis! FY JOSSE! Så arg över min otroligt dåliga självdisciplin!
Men jag har tränat vad jag ska i varje fall och tänkte avancera min träning lite denna vecka.
Imorgon blir det gym med Linnéa, ska bli så sjukt skönt att komma iväg och träna, där utbudet är lite bättre.
Vet inte hur jag ska avancera, ska sätta mig och googla lite (detta älskade verktyg) för att få lite inspiration!

Söndag blir det ingen träning i varje fall men resterande dagar ska jag försöka få ihop något, även om det kanske inte blir 40 minuters varje dag.
Ska försöka komma ut och gå lite också om vädret tillåter...

Hur har er påsk varit? Onyttig som min eller har ni kunnat behärska er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test