Åh tjejer!

Nu drömmer jag mig bort lite... men det måste man få!

Men vi skulle haft en liten lokal... där vi kunnat göra oss ett eget litet gym...
Dit bara vi kunde gå, träna utan att främlingar ser oss...
Tagit det sakta men säkert, sparat ihop till lite redskap, tagit en del av det vi har hemma...

Jag gillar gym... men det är så långt att åka! Det tar för mycket av tiden.
Men jag hade velat ha tillgång till ett gym.
Vårt hus räcker inte till... Ladugården känns lite väl kall för ett gym... I huset finns inget rum över till att bygga ett gym...

Men det kostar att hyra en lokal, mer än vad jag har råd med. Men det hade varit kul! Så roligt!
Vårt egna lilla gym, som vi bestämmer över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test