Korrigering...

Tryckfelsnisse har varit framme i förra inlägget.
Rostade rotsaker har inte mindre GI-värde än okokta/råa!
De har dock mindre än kokta!
Enligt GI så är alltså rå potatis nyttigare än både rostad och kokt, men hur gott är det =)

...Även om jag just nu hade uppskattat att knapra på en rå potatis!

Nej, nu ska här göras gröt till den lille, samt sätta på ugnen så jag får maten till snickaren (Jens) färdig till kl lunch.
Kycklingklubba med kokt potatis och skysås! Mums!

Sen ska vi bege oss ut i kylan för att inviga pulkan som han (Edvin, inte Jens) fick i julklapp av sin mormor.

Provade göra plankan på tårna idag, istället för knäna eftersom jag klarar 3*1 minut utan problem nu.
Hahahahaha, 20 sek * 3.... Inte att skryta med, men visar bara att jag måste vara hård med min magträning, för det är ett riktigt dåligt resultat!

Hmm, vilka är ni som läser? Några av er kommenterar men jag ser på antalet besökare att det är långt ifrån alla som kommenterar. Lägg gärna ett avtryck! Ni kanske t o m har lite råd att komma med till mig nu, det behövs och uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Emely

Tycker inte det är dåligt med plankan, det tar ju lång tid att bli bra på den. Jag stod minsann inte länge på tå när jag tränade.



Vad kul det hade varit om du inte rättat till det där med pulkan, då hade jag sett framför mig hur du och Jens åkte pulka. Ha ha...

2012-01-25 @ 03:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test