Lalandia!

Passar på att göra ett inlägg nu medan Edvin ligger snällt i babygymmet. Han har varit fruktansvärt grinig ett par dagar nu. Öronen väker, huvudet snurrar, men idag har han hittills varit på bra humör.

Det har frågats efter bilder från Lalandia så jag tänkte lägga ut några. Har däremot nästan bara på Edvin, helt plötsligt har man glömt ta kort på annat också. Lite tråkigt, måste skärpa oss där, annars kommer vi bara ha kort på Edvin framöver och inget på hans föräldrar, haha.

För att få med så mycket som möjligt så skriver jag inte mycket mer än att vi hade det toppen, skulle dock varit där en dag till i varje fall så man fick två heldagar.
Men man kan ju inte få allt =)


Han tyckte det var lite konstigt till en början och låg stel som en pinne...


Men efter ett tag blev det mycket bättre


Det fanns bra sängar utställda lite överallt där man kunde ligga och leka och även sova såklart!


Jag hittade en stooor favorit.... FORSEN!!! Åh vad roligt, man blev som ett barn igen!


Här sitter en del av gänget och har det bra...  Öl på bordet för att hämta energi!
Sen hade vi även avslagen cola med oss i väskan... så man inte blev magdålig liksom =)

Sen en bild som inte tillhör Lalandia utan senaste nytt från Edvin... så mina vänner i fjärran blir lite uppdaterade...


Titta vad jag kan!!! Till mammas stora förvåning...

Kommentarer
Postat av: lonnan

åh, så duktig han är lille sötnöten!!! kan tänka mig att han mådde som en prins i lalandia!!

2012-01-17 @ 09:21:54
Postat av: Emely

Han är verkligen hur söt som helst!



Badbyxorna ser ut att passa fint.

Han kommer bli en riktig badprins sen :)

2012-01-17 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test