Moster!

Jag har blivit moster igen!
Till världens finaste Mira!
Hon kom till oss i onsdags kl 09,00, med kejsarsnitt.
Snittet var planerat i onsdags, men inte förrän kl 10.
04,00 fick de åka in för Mira hade ingen lust att stanna inne i magen längre.
Till slut kunde de inte dra ut på det längre utan fick ta snittet lite tidigare än planerat.

Allt gick bra och igår var vi och besökte henne, sötnosen!
Har bilder på henne men väntar lite med att lägga ut dem, måste kolla med föräldrarna så det är ok först.

Jag och mamma hämtade Elliot på dagis kl 10 i onsdags och vi hann inte mycket mer än komma hem till honom och klä av oss ytterkläderna innan Mattias ringde och berättade den goda nyheten.
Elliot är en stolt storebror även om "det känns lite nervöst i magen".
Det låg på mitt och mammas ansvar att underhålla Elliot hela dagen och jag tror vi lyckades bra för innan han slog däck på onsdagen så sa han att han verkligen hade haft SÅ roligt hela dagen.
Imorgon ska vi ta honom till Kreativum. Mamma sover där uppe tills Emely och Mattias kommer hem.

Under tiden håller vi tummarna för Emely som kämpar för glatta livet för att få komma ner till lättvården, trots snittet, så att Elliot kan få komma in till henne och inte bara träffa henne i besöksrummet.

Nu hör jag att dagen börjar på riktigt för mig, men det tror jag det, klockan är ju 07,30!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Stort grattis!!

2012-01-28 @ 00:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test