Nyår - check....Lalandia nästa!

Nu har vi tagit oss igenom nyårsafton, helskinnade och är nu redo för 2012!
På torsdag beger vi oss till Lalandia och Edvin ska få bada i stoooora bassängen i badbyxorna som är lånade av kusin Elliot.
Vi åker tidigt på torsdag morgon och beger oss hemåt någon gång under lördagen.
Vår första lilla semester med hela familjen... plus vänner såklart!
Blir väl en liten runda över till tysken också skulle jag tro =)

Igår var vi i Karlskrona och hälsade på kusin Elin. Farmor och faster Lisa kom också så vi fick träffa dem också.
Kommer inte ens ihåg när jag träffade Elin sist... men jag har träffat henne en gång efter farfars begravning för 11 år sedan, så mycket vet jag.
Vi gick en runda till lekplatsen så Elliot fick springa av sig... och oss! Lekte datten, något min kondition inte var upplagd för!
Farmor har blivit så liten och gammal. Mycket har hänt sedan vi var där i höstas, så det kändes skönt att vi åkte dit igen. Efter mormors bortgång har man ju fått sig en tankeställare... de finns inte för evigt, så det gäller att träffa dem medan man kan!
Jag saknar min mormor. Mycket.

Fullspäckat schema som vanligt. Lalandia tors-lördag, glöggkväll lördag kväll, tandläkare måndag, vaccination till Edvin på tisdag, banken på torsdag och sedan EMELYS EXAMEN på fredagen!
Hurra för henne!!!
Nu ska jag luta mig bakåt i soffan och lyssna på Edvin som pratar i babysittern, innan jag sätter igång med dagen.

Kommentarer
Postat av: lonnan

Då får vi se om vi kan boka in en tjejkväll nästa vecka.. Jag menar du har ju ändå inget för dej... hehe.. Hoppas ni får en toppenresa och att Edvin äntligen lär sig att simma :-)

2012-01-03 @ 13:25:40
Postat av: Josse

Han kan redan simma... tänkte snarare lära honom att dyka!

2012-01-03 @ 14:16:35
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test