Smilegubbe hela jag!

Idag vaknade jag vid 05,30 och kände i hela kroppen hur mycket jag älskar mitt liv.
Jag älskar min lilla familj, min syster, min mamma, mina vänner... ja ALLT!
Visst, detta vet jag ju varje dag, men idag känner jag det i hela kroppen!
Tänkte försöka använda denna positiva känsla till energi och försöka få lite saker gjorda idag.
För jag har varit en latpåse i hemmet. Har visserligen knappt varit hemma och då är det inte lätt att få saker gjorda.
Men idag orkar jag! 
Vissa dagar vill man inte stiga upp ur sängen, men idag kunde jag inte ligga kvar!

Jag hoppas ni andra också har lite energi idag, för det är ju en underbar känsla!


En lycklig mamma/sambo/syster/dotter/vän på julafton! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Va nice! Hoppas att du fick massor gjort o att den härliga känslan hängde kvar.:)

2012-01-14 @ 14:27:11
Postat av: Emely

Håll ut, snart kommer ljusare tider och då blir dessa morgnar mer vanliga igen....



Det var nog vår slappa onsdag som fick upp energin igen ;)

2012-01-15 @ 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test