Sugen!

Jag är sjuuukt sugen på köttfärslimpa!

Men efter att ha varit inne på Olgas blogg så blev jag även sugen på kesella med bär eller varför inte lax med vitlöksstekt babyspenat???

Ååååh!

Varför äter jag inte det då tänker en del av er?
Jo, för jag kör 6 veckor med modifast just nu.
Två veckor med bara modifast, vatten och kaffe (massor), sen en vecka med en måltid och resten modifast.
Sen tre veckor med två måltider (per dag såklart) och resten modifast.
SEN! har jag brutit mina vanor och ska äta vitlöksstekt babyspenat i massor!!

Sitter just nu och planerar första veckan med ett mål/dag.
Tänkte börja med frukost och är lite sugen på dessa gröna smoothies som man läser mycket om.
Tänkte prova lite sådana... och vanliga... sen måste jag prova kesellan som Olga la ut bild på!

Är inne på tredje dagen med modifast och det går över förväntan hittills... förutom mitt otroliga sug efter köttfärslimpa!

20 kg ska bort innan nyår och det kan jag LOVA! Är så säker på min motivation denna gång så såvida det inte finns några särskilda hinder (fysiska) för min viktnedgång så lovar jag att gå ner dessa kilon!
Jaja tänker ni, den har ni hört innan... SKRATTA BÄST SOM SKRATTAR SIST!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Vad duktig du är!!! Detta kommer du att fixa med din evishet! Uppdatera gärna sen hur modifasten är.. mycket hungerkänsla? irreterad? osv.. eller föresten jag ringer dej och kollar sen ;-)

2012-01-18 @ 15:59:58
Postat av: Lotta

2012-01-18 @ 22:00:24
Postat av: Lotta

Modifasten är faktiskt god.. eller chokladen är väl ingen hit men de andra är goda tycker jag allt.. Jag håller mej mätt på dom ganska länge!! Kämpa på!! Kram

2012-01-18 @ 22:01:46
Postat av: Josse

Haha, jag tycker chokladen är godast =)

2012-01-19 @ 02:22:30
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test