Utmaning...

...Jag har blivit utmanad av Sofi att besvara följande lista, så det är bara att göra det!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Levde loppan och ignorerade allt som kallas för måsten! Mycket alkohol, cigaretter och fester!
Var mycket i Olofström hos Lena 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Kräkte och renoverade. Var i första trimestern av graviditeten vilket för mig innebär kronisk maginfluensa.
Vi höll även på med det allra sista i renoveringen för den 5:e februari flyttade vi in i vårt älskade hus.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Grönsaker och dipp, chips och dipp...äsch, what the heck! Säg något snacks jag inte gillar??

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Haha, jag kommer inte på en enda... hittar alltid på egna texter...
Men rara söta lilla Anna med Ronny & Ragge
Barbiegirl med Aqua
Höstmåne med Dia Psalma
Luft med Dia Psalma
Kolla Kolla med Nationalteatern

Men de flesta kan jag bara hela texten om jag hör musiken... Inte många låtar jag kan ställa mig och sjunga rätt upp och ner, då blir det alltid en blandning...

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jobba mindre helt klart (och inte på Mekan), hyra in hantverkare till att göra färdigt hus, trädgård, ladugård och garage

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Ska jag bara räkna upp fem???
Klämma på vartenda liten plutt på kroppen tills de blossar upp så det ser ut som stora finnar.
Slänga kläder på golvet
Blir alltid lockad av att göra saker som jag inte får eller borde
Plocka fram men låta det dröja innan jag plockar undan
Riva tånaglarna

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dricka kaffe, snacka skit med kompisar, shoppa, ÄTA, laga mat

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Onepiece, foppatofflor, iphone, ipad, kläder med paljetter!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn, mobilen, kniven, spisen och ugnen

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Öööh.... inte en aning... följer ju inte så många bloggar, men Lonnie... sen kan ni ju kopiera och svara i kommentarsrutan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test