Ved, ved, ved

Idag blev det ingen promenad, idag blev det istället 8 kärror med ved rakt ner i pannrummet. Kände efter detta att det får ersätta promenaden som jag annars skulle ha tagit.
Nu drar vi mot kvällen och medan Oskar gör mat så ska jag ta ett pass i källaren, som vi har gjort iordning för min träning. Tränar i tvättrummet =)

Har haft sån energi idag, men nu känns det som om någon har slagit ett basebollträ i huvudet på mig. Klubbad säl helt enkelt.

Imorgon ska vi till Kreativum! Jag har aldrig varit där, trots tanke på att åka dit flera gånger.

Nu har jag och Oskar tittat igenom kokböcker så nu är både han och jag vrålhungriga! Jisses vad mycket gott det finns! Ikväll ska jag äta potatis- och purjolökssoppa ala Modifast, vad ska ni äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test