Avvakta...

Det slår aldrig fel.
Alltid när jag ringer till läkare och vill boka tid så får jag höra att jag ska avvakta.

Ringde om min knöl idag. Fick som svar att det är inte ovanligt med små ärrknutor efter ett snitt. Man brukar få små knutor längs med ärret, särskilt om man haft en infektion.
Javisst, små knutor kan jag köpa.
Men det är ingen liten knuta sa jag utan en knöl som går längs med halva ärret. EN knöl, inte flera knutor.
Som kommer fram mest om jag har tajta byxor, räcker med leggings som har lite hårdare resår, och som gör ont.

Nåja, till slut fick jag en tid och ska dit nästa tisdag kl 14.

Kommentarer
Postat av: Emely

Bra att du stod på dig! Då får du ha tajta jeans nästa tisdag då :)

2012-03-05 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test