Börjar komma i fas...

Nu börjar jag få ordning på mitt liv igen, som egentligen aldrig var så rörigt utan det var snarare mitt huvud.

Men ibland behöver man ta ett uppehåll och bara pusta ut, för att få perspektiv på saker och ting.
Ett par surdegar som gnagt mitt dåliga samvete är borta och det gör underverk på huvudet.

Nästa vecka ska jag ta itu med två surdegar till, sen har jag inga kvar.

Igår bakade jag tårta till mammas kalas idag.
En röd Ford Mustang var det beställt av Elliot (vem annars, haha) och en röd Mustang blev det.
Eller, det blev en röd bil, cab, med ett Mustangmärke på i varje fall, haha.

Bild kommer senare, lägger inte ut den innan kalaset!
Lite småskavanker på den som jag inte är riktigt nöjd med, men jag hade en väldigt gnällig son igår så koncentrationen var sådär. Lite andra småproblem också som gjorde att man tappade humöret lite, men det kom snabbt tillbaka...
Efter tårtbakandet var det bara att gå ut i det alldeles underbara vädret.

Nåja, jag ska bjuda på en liten bildbomb så här på morgonkvisten. Var ju hos mamma för någon fredag sedan på fredagsmys.
Då gjorde jag och Elliot äpplet i baljan (men utan mjöl) och här kommer bilder på min fina insats.
Bered er på skratt...


Då börjar vi...


Nu kör vi hårt...


Behöver du kräka moster?? Behöver du det?


Säg till om du behöver kräkas moster...
Med dessa frågor är det...


...svårt att hålla sig från skratt...


...och med denna bild avslutar vi förnedrelsen..


...och går tillbaka till en lugnare stund på kvällen.
Mys i soffan med älskade syskonbarn!
You make my world go round round...


... mormor har skitat ner gossen...


...så avslutar vi inlägget med bild på mor och son!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli spännande att se konstverket.men i dag får det bli kalas utan äpple

2012-03-24 @ 08:18:17
Postat av: lonnan

Hahahaha.. ja, ni är inte kloka!! ;-) Vilka fina kort!! Men det sista kortet på dej och Edvin var ju bara såååå bra.. nyp i stjärten!!

2012-03-24 @ 09:23:51
Postat av: Anonym

Håller med Lonnie!



Fan vad du är snygg Josse. Det har du alltid varit. Och så har du en jättefin gosse med!

2012-03-24 @ 17:55:37
Postat av: Lina

Haha, bilderna väckte gamla minnen till liv!

Hoppas att ni får ett mysigt kalas och ja, du är verkligen toksnygg snäckan!:) Din son (kommer bli) en hjärtekrossare!;)

2012-03-24 @ 20:13:06
Postat av: Josse

Haha, tack ska ni ha!

Men vem är du som inte skrivit in alias?

Händer ibland att man glömmer skriva, men jag brukar kunna lista ut vem det är ändå, men icke denna gång =)

2012-03-24 @ 23:55:32
URL: http://ekmannens.blogg.se/
Postat av: Emely

Håller med....den sista bilden var sååå fin på er. De andra är mer så vi är vana att se dig ;)



Ja den där jäkla tårtan, den har orsakat plus på vågen för min del. Att det ska vara så svårt att motstå :)

2012-03-29 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test