Dagens lunch...


Blev ugnsbakad laxfilé med bulgur, sallad med babyspenat, solrosfrö och granatäpple och en sås av kesella, färsk basilika, vitlök och sweet chili.

Ett tips är att skära snitt i laxen och trycka i citronskivor i halvmånar. Blir suveränt gott! (Gjorde det till Edvin förra veckan)
Lägg ner en grönsaksbuljong när du kokar bulgurn så får du en lite mer salt smak.

Självklart godare med sås av creme fraiche, kesellan är tyngre i smaken än den syrliga fraichen!

Vill även dela med mig av presenten som jag fick av Lina i fredags (helt utan anledning)
Denna tjej vet vad jag gillar, så hon hade köpt dessa till mig:


Öronhängen från Rock by Sweden. Älskar dem!!! Underbara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test