Damm...

... det är damm i precis hela huset efter att gubbarna sätter upp gipsskivor på ovanvåningen och trappuppgången.
Jag bara älskar detta dammet. Visst, det är till att städa vartenda vrå efteråt men för varje dammkorn så innebär det att vi är ett steg närmare att kunna bo in oss på riktigt i huset!
Åh vad jag längtar!

Ikväll måste jag ta ett rejält träningspass i källaren, har inte tränat sedan i måndags!
det är illa, två gånger på en vecka är på tok för mycket. Det ska snarare vara två dagar på en vecka som man INTE tränar.
Men det har varit rörigt i mitt huvud (är fortfarande) och jag har inte fått till det i min planering.
Det får jag inte nu heller med en gosse som vägrar sova.
Nu ska jag minsann vinna över honom så jag kan röja undan här så det bara är damma, dammsuga och torka golv kvar.
Skönt att inleda en ny vecka med rent hus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test