Dubbelt upp...

Hade tydligen lagt ut inlägget om dammet i mitt hem två ggr. Har tagit bort det nu, dock så tog jag visst bort inlägget där Lonnie hade kommenterat
*oops* sorry!

Hade visserligen behövts två inlägg för att beskriva hur dammigt det var här, men kanske inte två likadana inlägg?

I övrigt så får ni gärna skänka mig en sisådär 990 kr!
Vill så gärna gå med i Olgas PT-online, men det är inget att slänga ut pengar på just nu...
Men man kan ju få drömma...

Nu är det en ny vecka med nya tag! Känner på mig att det kommer bli en toppenvecka!
Dels för att jag lyckats inspirera min syster till att ta tag i livet, det pushar mig att fortsätta!
Det är ju lite därför jag skriver så mycket om detta, i hopp om att kanske någon mer blir sporrad.
Men jag gör det även för att sporra mig själv.
Ni vet ju att jag kämpar och att jag väger mig varje vecka.
Kommer inte vikten ut så frågar ni och jag sporras. Vill ju inte gärna lägga ut en pinsam siffra här på nätet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test