Finally!

Äntligen har jag kommit ner till -10 kg, äntligen har jag en ny inledande siffra!
Äntligen!

Vågen visade inte på -0,9 som jag ville, men den visade på -0,6 kg, vilket gör att jag har gått ner mer än hälften och som jag skrev ovan, har en ny inledande siffra!

Totalt -10,2 kg på 9 veckor!
9,8 kg kvar för att nå mitt mål och 19 veckor om det ska bli till min födelsedag.
Måste alltså gå ner lite mer än 500 gram i veckan eftersom jag inte klarade målet på 0,9 kg till idag.
Men det ska funka, vissar veckor kommer det gå bättre och vissa sämre. Men allt som allt så tror jag det är ett bra mål.
Sen är det de sista riktigt sega kilona kvar till min drömvikt...

Denna vecka har jag knappt tränat något alls. Tog ett tag i källaren på måndagen samt ett igår.
Var så trött, fick ingenting vettigt gjort kändes det som. Det var rörigt i mitt huvud och jag fick inte ordning på sakerna jag ville göra.
Nu har jag lite mer perspektiv på det och ska kämpa på mer och bättre denna vecka.


Kommentarer
Postat av: mamma

skulle kanske hänga på mina döttrar så att jag också kommer igång.

Vi syns på lördag då bjuder jag på vatten och bröd.

2012-03-19 @ 08:39:33
Postat av: Emely

Ha ha....ja häng på nu, inga undanflykter ;)

Vatten å bröd låter lite väl lyxigt. Ta vatten och gurka.



Bra kämpat syster! Om någon tvivlat på dig så får de ta tillbaka det nu!

2012-03-19 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test