Ford Mustang!

Här kommer bilder på tårtan!
Kunde blivit bättre, men fick lite problem med tillgången av den röda marzipanen/sockerpastan... Fick till slut blanda marzipan och sockerpasta och ändå räckte det inte riktigt, vilket slutade med att jag fick pussla...
Med en gnällig Edvin bredvid mig =)

Men här kommer den...


En bra början...


Men inte ett lika bra slut...





Tårtan var fylld med jordgubbar och Ahlgrens bilar fluff, spacklad med citronsmörkräm för att dra ner sötman lite.
Men alldeles för söt för min smak ändå =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oavsett vad du tycker, så tycker jag att du är fantastiskt duktig, den ser kanon ut!:)

2012-04-01 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test