Gamla bilder...

...bad min syster att skicka över gamla bilder från när jag var smal. Inte underviktig utan smal (fast då var jag ju mullig enligt mig, lustigt hur ens perspektiv kan förändras)

Vill dela med mig av dem... För att komma dit igen så är det -25 kg som gäller och inte de 20 som jag först satt ut...
Ibland behöver man kolla på dem, låta det svida lite samtidigt som det är skönt och veta att jag kan se ut så med... att jag inte behöver se ut så här.
Bilderna är från 4,5-5,5 år sedan... Så inte sjukt länge sedan, men det känns som en evighet...

Vill inte att ni tittar alltför mycket på min korta frisyr... hade en bild med en skitsnygg frisyr som jag tog med till en thailändska som skulle vara sååå billig... jag förstår varför hon var billig för så såg verkligen inte frisyren på bilden ut!


Elliots dop 2006


Efter Elliots dop...


Ser visserligen lite sliten ut... eller full...


Gott liv!


Min älskade etta i Vilshult! Loved it!
För att inte glömma världens stoltaste moster!


Hmmm... hade jag gjort så här idag så hade jag fått gräsfläckar på magen...


Ja hörrni.... tänk vad tiderna förändras... tänk vilken lång väg jag har kvar innan jag är där igen...
Men tänk vilken ännu längre väg det blir om jag ger upp nu...

Kommentarer
Postat av: Emely

Ja du....snart hjular vi igen!

Vilka tider! Nostalgi när jag kollade bland de gamla bilderna

2012-03-31 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test