Gott liv...

... det är känslan jag har nu när jag sitter under täcket i soffan, med datorn framför mig, kaffekoppen bredvid och gossen springandes runt i gåstolen (vad annars, inget annat duger ju)
Vaknat på toppenhumör idag och det känns sååå bra!

Kanske pga min dag från igår. Först var min syster här med underbara Mira och det kan jag ju aldrig klaga på.
Sen möte med personalklubben och senare tjejkväll.
Tjejkvällen var riktigt lyckad! Alla var på topp och det var mycket skratt bland oss allihopa!
Vi är ett härligt gäng med många olika personligheter.
Någon sexgalning, någon bortkommen, någon flummig, någon teaterapa, någon skvallertörstande och någon förvirrad osv... Haha, nu sitter säkert brudarna och undrar vilken som är vilken =) Men det kan ni få undra! Fast sexgalningen vet ni vem det är... eller huuuuur???

Idag när jag satt och pratade med mamsen i telefon och konstaterade att vi nog får dra till Växjö och köpa en ny mobil till henne så tittade jag på min tå.
Har fläkt upp en stor flisa på stortånageln... hur man nu kan göra det utan att märka det?
Nåväl, jag bjuder på en bild av min otroligt vackra tå (ni känner till ironi va?) så här på morgonkvisten...
Nu inväntar vi nageltrång...


Kommentarer
Postat av: Emely

Det borde gjort aj!

2012-03-16 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test