Lustigt...

...visst är det lustigt...
Jag har en massa att blogga om, för på senaste har jag hittat på en del.
Men ju mer jag har att blogga om, desto mindre tid över till att blogga.

Sitter just nu och slänger i mig en kokhet lunch.
Inget avancerat, köttfärsröra och snabbmakaroner, haha..
Ska snart sticka till jobbet en runda. Möte med personalklubben idag och tänkte sticka en timme tidigare för att hälsa på några av jobbarkompisarna.

Har sytt en mössa till Edvin idag. Men den blev för liten så sötMira får den istället.
Ska se om jag kan få till en till Edvin ikväll istället.
Bilder på mössorna kommer... även bilder på tårtan...
Måste sitta och titta på en bakblogg till mig och Lonnie med... som för övrigt har fått vår första beställning.
Nutella Semifreddo till 24 personer! KUL!

Tycker mig ana en tand tätt under tandköttet på Edvin, men kan även vara inbillning. Han är inte generös med gapandet precis... vilket gav mig en idé om att kolla när jag matar honom för då gapar han stort minsann!

Nej, tillbaka till lunchen.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test