Lycklig känsla i magen...

... ni vet när det suger till sådär i magen av att man blir glad! Den har jag precis upplevt.
Ställde mig på vågen nyss och den visade så mycket som -0,5 kg!

Jag har alltså i min första vecka med bara mat lyckats gå ner 0,5 kg, trots sjukdomar, noll motion och alkoholintag!
Detta var precis vad jag behövde, nu är jag taggad inför även denna vecka fast nu kan jag motionera också!
11,9 kg kvar till mitt mål och 15,9 till min dröm!

Det bästa av allt är att jag har satt som mål på 20 kg under ÅRET! Det är bara mars än så länge, vilket ger mig goda chanser att faktiskt dra hem detta. Det är inte omöjligt alltså. Ju bättre det går nu, desto mindre kommer jag att skämmas i sommar (även om det kommer att bli tankini pga skinn och bristningar)

Till alla er där ute som också lider av övervikt: Ta tag i det, plåga er själva under en tid. Efter ett tag är det inte längre någon plåga. Känslan av att se minus på vågen är obeskrivlig!
Den är bättre än att få alla rätt på ett prov!

JAG KLARAR DETTA! Jaaaaa!!!!
Men vill ju inte bara gå ner mina kilon, vill ju även ha en fastare kropp och för det krävs träning. Men nu är jag frisk, bara lite hostig och småsnorig så nu är det bara att köra mot ett friskare, längre liv, med en vältränad kropp!

Kommentarer
Postat av: Emely

Tjoho! Fy fan vad du är bra! Det sporrar faktiskt mig också att ta tag i det nu.

2012-03-05 @ 09:18:26
Postat av: mamma

Ja nu får man ta ett ryck men idag och hela helgen har jag bara ätit skräp och ändå varit konstant hungrig. Man ska inte träffa Emely för vi har bara ätit idag

2012-03-05 @ 19:04:37
Postat av: Josse

Ha ha, bra att hon skrivit ovan att jag sporrar henne och så äter ni hela dagen, haha

FY SKÄMS EMELY! Vet nog att det inte är gurkstavar ni ätit!

2012-03-05 @ 20:35:07
URL: http://ekmannens.blogg.se/
Postat av: Lina

Va underbart duktig du är! :)(Hade visst missat detta inlägg..)

Heja på!!

2012-03-06 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test